הגעת לסרגל הניווט הראשי - לחץ ENTER בכדי לדלג

שאלות נפוצות

  • כיצד אמצא את המכרז שאני מעוניין לרכוש?
  • נכנסים לאתר http://bids.parks.org.il/

    בוחרים את קטגוריית המוצר המתאימה מתוך פירוט הקטגוריות בסרגל הימני. לדוגמא "מכרזי מחשוב ותקשורת" וזאת במטרה לאתר את המכרז הספציפי אותו אתם מבקשים לרכוש. ישנה האפשרות גם לחפש את המכרז ישירות בתיבת החיפוש בצד הימני למעלה בחנות

     

     

     

  • * מהן דרכי התשלום האפשריות?
  •  כרטיס אשראי - אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי

    מומלץ לא לעשות שימוש בכרטיסים נטענים או כרטיסים ייחודיים, במידה ומבקשים לבצע רכישה כזו בכל זאת יש לוודא טלפונית מול מנהל החנות באופן ספציפי טרם הרכישה.

  • * כיצד אני מבצע איסוף עצמי
  • יש לבדוק ספציפית בתנאי המכרז (פרק 0) אם אפשרות האיסוף העצמי קיימת. במידה וכן, ניתן לאסוף את המכרז בירושלים, ברח' עם ועולמו 3, גבעת שאול - בימים א' – ד' בין השעות 9:00-15:00, בתיאום טלפוני מראש עם מר מיכאל שטיינלוף בטלפון 02-5006207.

     

  • * איך מבצעים רכישה באתר?
  • על מנת לבצע הזמנה באתר יש להוסיף את המוצרים הרצויים לסל הקניות,
    לעדכן את כל פירטי החובה בדגש שם הרוכש, שם החברה ולהקפיד על מילוי מלא של שדות החובה (מסומנים בכוכבית אדומה) ראו צילום מסך מטה

    קבלה תשלח אליכם בדוא"ל ולכן חשוב מאוד להקפיד על כתובת מייל נכונה וכזו שיש לכם גישה אליה!

    את הקבלה יש לצרף למסמכי המכרז אותו רכשתם. הקבלה מהווה תנאי סף להגשת הצעה ולצערנו, נאלץ לפסול על הסף כל הצעה שלא ת

    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בדוא"ל  michaels@npa.org.il 

  • * מהי מדיניות החזרת מוצרים?
  • אין אפשרות לביטולי עסקאות. ראו בתקנון החנות סעיף 4.2